top of page

Писма до редакцията

,,Страстта", която изпитвах към него не е била освен един мимолетен пожар в сърдцето ми и сега аз се колебая да му го кажа, тъй като знам, че ме обича и, че трябва да вземе наскоро един изпит, от който зависи цялата му кариера. Мисля, че тази новина може да убие у него желанието да работи.

(Отг. от редакцията) - Вие наистина можете да почакате докато той вземе изпита си и после да му признаете истината. Но вие и не си давате сметка колко сте жестока и лека! И не мислите ли, че новата ,,страст", която ви кара да скъсате не ще бъде също един малък пожар в сърдцето ви. Помислете само, че много скоро вашето сърдце ще бъде едно изгаснало пепелище. (...)

Жена и дом, брой, 29, стр.4, 1940

В началото се показах равнодушна към братовчед ми и той страдаше. Сега го обичам повече от всчико и сме постоянно заедно. Трябва ли да се откажа от любовта си, за да не огорча родителите си, както моите така и неговите? Те не подозират нищо, а ако узнаят не биха си дали никога съгласието. Аз съм само на деветнадесет години. Как трябва да постъпя?

(Отг.) Вашето неблагоразумие не може дори да бъде извинено от младостта ви. Вие сигурно знаете, че такива връзки носят страшни последици. Докато е рано откажете се завинаги от безумния проект за женитбата ви с вашия пръв братовчед. Не излизайте от законите на природата и на държавата и избягвайте каквито и да било свиждания с братовчеда ви.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page